본문 콘텐츠 바로가기 메인메뉴 바로가기 서브메뉴 바로가기 퀵메뉴 바로가기
학교소개
대학·대학원
산학·연구
입학안내
대학생활
한동광장
Handong Agora

대학 공지

[교무팀] 2025학년도 1학기 재입학생 선발 안내
작성자: 학사관리   |   작성일: 2024.10.28   |   조회: 63

2025학년도 1학기 재입학생 선발 안내

 

2025학년도 1학기 재입학생을 다음과 같이 선발하오니 기간 내에 신청하시기 바랍니다.

 

1. 선발 인원 : 14명 (정원내 13명, 정원외 1명) (초기 입학 당시의 정원내·외 인원을 구분하여 선발하며, 산업교육학부 선발하지 않음)

                   *정원내,외 초기 입학전형 구분을 모르시는 분은 아래 문의처(교무팀)로 연락하시어 확인하시기 바랍니다.
2. 서류 접수기간 : 2024. 11. 18.(월) ~ 2024. 12. 6.(금)
3. 제출 서류
  가. 재입학원서 : 첨부파일
  나. 성적증명서
4. 제출처 : 한동대학교 교무팀 (직접 제출 혹은 우편 접수 / 12.6. 우체국 소인분까지 인정)
     주소: (우 37554) 경북 포항시 북구 흥해읍 한동로 558 한동대학교 교무팀  
5. 문의처 : 교무팀 (jasing@handong.edu / 054-260-1075)
6. 합격자 발표 : 2024. 12. 13.(금), 오후 개별통지 (유선 또는 SMS)
7. 유의사항
  가. 재입학을 원하는 제적생은 제적된 날로부터 1년이 경과 한 후에 재입학 할 수 있습니다.
  나. 징계로 인해 제적된 자는 학생지도위원회의 재입학 심의 의결을 거친 경우에만 재입학할 수 있습니다.
  다. 재입학 신청자 수가 선발 인원보다 많을 경우는 재학 당시 전체 성적 상위 순으로 입학 사정하여 선발합니다.

  라. 재입학 당해 학기에는 일반휴학을 할 수 없습니다.
  마. 재입학자는 재학생 등록 기간에 등록금을 납부 하여야 최종적으로 재입학을 허가합니다.
    1) 등록금 고지서 출력(HISNet) : 추후 안내
    2) 등록금 납부 안내 : 추후 안내 (등록금 분납 등 세부 사항은 별도 HISNet 공지 참조)
  바. 재입학 합격 후, 생활관 입주 신청은 신청 기간 내에 생활관으로 직접 하셔야 하며, 재입학 합격이 생활관 입주 합격을 보장하지 않습니다.
    1) 입주 신청 기간 : 2024. 12. 1.(일) ~ 12.31.(화) (12월 한달 간, HISNet RC·생활관 공지 사항 참조)
    2) 입주 문의 : RC.생활관운영팀 (054-260-1605)

 

한동대학교 총장

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Notice on Re-Admission for Spring 2025

 

We are accepting re-admission applications for Spring 2025. Please submit your application within the designated period as follows.

 

1. Admission Quota: 14 (13 within quota, 1 outside quota)
  Note: Candidates will be selected based on their initial admission category (within or outside quota). Re-admission is not available for the Department of Industrial Education.

2. Application Period: November 18, 2024 (Mon) – December 6, 2024 (Fri)

3. Required Documents:

  - Re-admission Application Form (see attached file)

  - Academic Transcript

4. Submission Office: Handong University Academic Affairs Team (Submit in person or by mail; postmarked by December 6, 2024, will be accepted)
   Address: Academic Affairs Team, Handong Global University, 558 Handong-ro, Heunghae-eup, Buk-gu, Pohang-si, Gyeongbuk, 37554, South Korea

5. Contact Information: Academic Affairs Team

  - Email: jasing@handong.edu

6. Announcement of Results: December 13, 2024 (Fri), afternoon via individual notification (by phone or SMS)

7. Important Notes:

  - Students dismissed may apply for re-admission after one year from the date of dismissal.

  - Students dismissed due to disciplinary actions may only be re-admitted upon approval by the Student Guidance Committee.

  - If the number of applicants exceeds Admission Quota, selection will be based on overall academic performance during the previous enrollment.

  - A leave of absence is not permitted during the semester of readmission.

  - Re-admitted students must pay tuition during the regular registration period to finalize re-admission.

       Tuition Invoice: Available via HISNet (Further details will be provided)

     ◦ Payment Information: Further details to be provided via HISNet (including installment options)

8. Dormitory Application: Successful applicants must apply directly to the dormitory office within the designated period. Note that re-admission does not guarantee dormitory accommodation.

  - Application Period: December 1, 2024 (Sun) – December 31 (Tue), 2024 (TBD via HISNet RC & Dormitory Notices)

  - Dormitory Contact: RC & Dormitory Operations Team, +82-54-260-1605

 

President of Handong Global University

 

 

◀ 이전
이전글이 없습니다.
목록
수정
37554 경북 포항시 북구 흥해읍 한동로 558 한동대학교
Tel: 054-260-1111
Fax: 054-260-1149
한동대학교
copyright(c) Handong Global University. All rights resesrved